tiistai 14. tammikuuta 2014

ei jaksa

nyt on kyllä sellanen väsymys ja ketutus ja flunssatus että ei oo rajaa.pääsin puol kuus töistä ja hain pienemmän miekkosen ulkojäiltä,ja piti perheelle tuoda hampurilaiset abcltä,sellaset chikos burgerit..ne on miehen suurinta herkkua.sekin mua suututtaa,että mies usein kettuilee tai piikittelee näistä taas tulleista kiloista,mutta pyytää mua hakemaan hamppareita ja pizzoja hmph..no en ottanu itelleni mitään kun olin syöny niin järkevästi tonnikalaa salaattia ja raejuustoa ja keveitä välipaloja,mutta sitten pienempi ei jaksanu koko hampparia ja mä riivin siitä alle puolikkaasta kerros hampparista pekonin pois ja pyyhkäsin vähän myös kastiketta veitsellä ja söin sen (eli uhrauduin,ei sitä poiskaan voi heitää..)laitoin kiloklubiin bic macinä kun ei siellä tota ollu..no en mä syönykään muuta kuin muutaman perskutin ranskalaisen vielä..no iltapalana oli vesi meloonia nami nami..ja kalorit jäi kuitenkin 1668 tai jotain eli ihan ok.
piti sitten hamppareitten jälkeen mennä jumboon pojille ostamaan kenkiä ja jääkiekko vermeitä,eli tuli siellä raahustettuakin,olkoon se tämäm päivän liikunta jos aivastelua ja jatkuvaa niistämistä ei lasketa..mä lähden kuorsaamaan,väsyttää vietävästi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!