maanantai 20. tammikuuta 2014

h-i-t-a-a-s-t-i (mutta oikeaan suuntaan)

tänään oli punnitus,painoa oli lähtenyt n.puol kiloa..vähän reilu..mulla on siis huono vanhanaikainen puntari eikä hienoa digimallia..vähän arviolla mennään..mutta 74.5 olkoon tän päivän paino!hitaasti aivan liian kitkutellen mennään..mutta alas alas alas..liikunnat jäi viimeviikolla vähiin sairastelun takia..eikä tää viikko lähde paremmin liikkeelle.olin tänään töissä,ja kotiin tultua oon ottanu rauhassa,nyt sattuu taas hirveästi kurkkuun ja korvaakin vihloo..eli lääkäri reissu taitaa olla huomenna.kunhan ensiksi raahaudun 6.15 töihin.no keveämmällä ravinnolla kuitenkin..yritän jättää 1300 tai alle kalorit nyt kun oon kipee.ja muuten yritän siis pysyä alle 1600.kai se tästä!!tsemppiä muille!!

2 kommenttia:

  1. Heips. Löysin sattumalta blogiisi. Kiinnostus heräsi kun huomasin et meillä on monta samaa tekijää, työ, lapset, painonpudotus. Jäänpä seurailemaan sinua :)

    VastaaPoista
  2. ihanaa!!kiitos siitä,mä joskus epäilen että yksin kirjoitan tätä!toiv jaksat seurailla!

    VastaaPoista

olis mukavaa saada kommentteja!