tiistai 18. maaliskuuta 2014

lenkki jakomäki-suurmetsä-vaarala suunnilla kuvina

pojalla oli treenit suumetsän kristillisessä koulussa ja minä lähdin lenkkeilemään

suurmetsän ja vaaralan rajamailla on tää iso kivi

tää pätkä vaaralan jälkeen oli mulle tuntematonta ja luulin onnistuneeni eksymään

löysin kuitenkin tuttuun maisemaan ja kiersin jakomäen hiekkakuopilla

tässä olen helsingin ja vantaan rajalla

ja tästä reitti alkoi ja päättyi 


tänään olen kävellyt kahteen otteeseen,ensin 40 minuuttia jakomäen kulmilla ja illalla pojan kaverin äidin kanssa 35 minuuttia kotikulmilla..ihan hyvä,tänään olen syönyt burger kingissä kanahampurilais aterian ja illalla mäkkärin tavallisia hampurilaisia kaksi ja pirtelö päälle.aamiaisen lisäksi en kyllä sitten paljon muuta ole syönytkään..tuskin tää paino näin laskee,mutta nyt palailen taas ruotuun..kohta on loma lusittu,enää huominen ja paluu arkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!