torstai 27. maaliskuuta 2014

liikuntaa ja punnitus.

tänään olikin sitten punnitus,kun oon taas unohtanut koko jutun..68!jeeeee alas mennään se on pääasia.oon asettanut tavotteita pitkin matkaa,ja aluksi tavoite oli just tää 68,mutta ei se tosiaankaan ole tässä,sit siirsin tavoitteen 66kg sit 65 ja tänään laitoin sen 64kg..kiinteyttä on saatava,mutta kuntosalille en oo vielä mennyt..kotijumppaa kyllä oon tehnyt  kerran pari viikossa,kävellyt olen kuin heikkopäinen,eilenkin mentiin uuden kävelykaverini(isomman pojan koulukaverin äiti naapuritaloista)kanssa8.5km lenkki reippaalla tahdilla.tänään oli vuorossa juoksu/hölkkälenkki 5km(kaverillani on älypuhelimessaan sellanen ohjelma mikä mittaa matkan ja kalorit..mun karvalakkimalliin ei sellasta saa..)35minuuttia meni..kaverini oli just syönyt eikä jaksanut pitempään,mä juoksin vielä 15minuuttia  ja olo on tyytyväinen!kohta vielä venyttelyt ja sitten hedelmäsalaattia naamariin ja sohvan kautta nukkumaan..eli ma oli tunnin lenkki kävellen ja ke 1tunti 20 minuuttia kävellen ja tänään  juoksua/hölkkää 50 minuuttia.ja huomiseksi sovittiin taas treffit lenkkikaverini kanssa,ensiksi ostamaan juoksulenkkareita ja sit testailemaan niitä.nyt venyttelemään!palaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!