tiistai 4. maaliskuuta 2014

punnitus

70kg oli tän päivän tulos,ei siis alkanu 6 lla mutta alaspäin mennään,hyvä niin.siirsin punnitus päivän tiistaille kun usein su oon ollu herkkulinjalla,ja oon ma turvoksissa.lenkkeily on alkanut maistua,johtuiskohan kevyemmästä elopainosta vai keväisistä keleistä vai mistä,mutta nyt on helppo juosta ja hölkkäillä.la tein hyvän juoksulenkin melkein tunnin  pituisen ja eilen hölkkäsin 35 min kevyesti ja tänään 40 minuuttia reipasta hölköttelyä ja pojan treenien aikaan vielä 20 minuuttia hölkkää.ooteko huomannut että pajunkissat on täydessä terässä?kyllä ne oli tossa talvellakin,mutta tänään taas kattelin että kevättä pukkaa,tai ainakin luonto luulee niin.töissä oli laskiais pullia,söin pienen puolikkaan hillolla ja kermalla.riitti hyvin makean himoon.tänään meidän talossa toisessa ryhmässä työharjoittelussa oleva somalirouva kehui että olen kovasti hoikistunut viimeaikoina ja mitä oon tehnyt?tuntu mahtavalta!housut luiskahtaa tosi hyvin jalkaan ja pienet valkoset farkut joita yritin myydä syksyllä kun en uskonu niihin koskaan mahtuvani(ostin ne netin kautta kirpparilta,ei ole koskaan jalassa ollut)menee just ja just jalkaan,mutt on tosi tosi tiukat,mutta SYKSYLLÄ NE EI MENNY REISITÄ YLÖS OLLENKAAN..oikea suunta on siis.ne valkoiset caprit jotka jalassa mä kuvasin itteni,menee jo melko kevyesti jalkaan..jes jes!mutta töitä on vielä edessä.-6kiloa 7.1 lähtien ja tavoite on 65kg,viisi siis siihen,nyt tuntuu ettei 5kg riitä mihinkään,läskiä on vaikka toisille jakaa.kiinteytyä ainakin tarttee ja paljon .hauskaa ja reipasta viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!