keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

rahkaletut(resepti)

yritän pitää itseäni hereillä,eilinen meni nukkuessa ja yönkin nukuin hyvin,mutta huomenna pitäisi jaksaa töissä koko päivän.olo ei kyllä ole maailman paras,mutta kai se tästä.
mulle iski ihan kauhea lettuhimo aamupäivällä.googletin rahkalettu nimikkeellä ja löysin erilaisia,muokkasin omanlaiseksi.mä en karppaa,mutta kyllä nää tuntu ihan terveellisiltä ja oli herkkua! nää toimi mun lounaana,eli söin koko satsin!


rahkaletut
puoli purkkia (125g) rasvatonta rahkaa
2 kananmunaa
2tl makeutus ainetta(stevia oli loppu,muuten oisin käyttänyt sitä)tai maun mukaan
ripaus vaniljasokeria
ripaus merisuolaa
reilu puoli desiä graham täysjyvävehnäjauhoja

kaikki aineet sekaisin ja antaa turvota n.10 minuuttia ja paistetaan pannulla,mä käytin ihan vähän voita paistamiseen,kun löysin sitä kaapista.laitoin pannulle kasoja lusikalla ja levitin  ja tasoitin ne littaniksi,yllättävän helppoja käännellä!sulatin vähän mansikoita ja mustikoita,mutta jätin ne puolijäisiksi ja söin lettujen päällä,ihanaa!


tosi helppo ja nopea resepti ja helpotti ainakin mun herkkuhimoa ja vei vähän nälkääkin.teen uusiksi varmasti joku päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!