lauantai 9. elokuuta 2014

kuusijärven testijuoksu ja oma enkka!!



tänään kävin sitten kokeilemassa kuntoani juoksufoorumin sepon järkkäämällä testi juoksulla.kaikki muut oli tosi hyvä vauhtisia ja mä ja lenkki kaveri ihan omilla ajoilla,mutta ei se haitannut..lähettiin vähän myöhässä juoksemaan kun tultiin viime tipassa,saatiin heti melkein reippaammat juoksijat perään ja sitten ohi.yritin pyristellä mahd pitkään nopeiden perässä,mikä kostautu lopussa,olin pyörtyä lopussa kun pisti rintaan mutten antanut periksi!!lenkkikaverin selkä kiukkusi ja hän käveli suurimman osan matkaa.mä onnistuin aina löytämään jonkun jonka perässä hetken pysyin niin sain kuin sainkin tehtyä oman 5km enkan vähistä juoksuista huolimatta!28.41minuuttia!!aiemmin enkka oli 32..tosi kiva oli juosta ja ihanaa oli saada taputukset ja onnittelut hyvästä juoksusta vaikka toiset oli juosseet 19-23minuuttia.aikamoisia juoksijoita..oli siellä 40 minuutin 10km juoksijoitakin ja vähän mua nauratti kun mä varmaan puhisin eniten perillä..no kun lenkkikaveri käveli maaliin lähdettiin kiertämään kuusijärveä kävellen(sieltä kuvat,5km juostiin asfaltilla)melkein 5km käveltiin vielä juoksun jälkeen ja sitten juotiin kahvit kuusijärvi cafen ulkoterassilla.kuusijärvellä oli tänään jotkut paljumelonnan mm kisat? näytti hauskalta ja vaativalta..oikein hauska oli testata kuntoaan,kyllä mä pystyn siis juosta lujaakin(itselleni lujaa)ja parantelemaan aikoja.vaikka nyt oonkin viimeaikoina keskittynyt enemmän kävelyyn ja pyöräilyyn.lihakset kramppaa,pohkeet ja reisi ja niska jumittaa,oisko tää lämpö osasyynä?uudelleen lähden,varmaan jo ensi la..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!