maanantai 22. syyskuuta 2014

heijastin mietteitä,pipoarvonta mainosta ja uintia..

http://withallmylove--jenna.blogspot.fi/2014/09/tarvetta-pipolle-tsekkaa-valintamme-ja.html#comment-form tuolla olis kiva arvonta,itse osallistuin..ihania pipoja kertakaikkiaan!vai mitä tuumaatte tästä?(heijastin pipo)
tässäkin heijastin kuva
tää ois hyvä lenkeillä..
tosi kivoja pipoja tuolla little mayan verkkokaupassa.
heijastin asioita oon miettinyt paljon nyt kun on pimeää pitkään aamuun ja aikaisin illalla.sellainen heijastin liivi olis tosi jees,mulla on semmonen iso,mutta haluisin juoksuun tarkoitetun kapean mallin.onneksi juoksutakissa on hyvät heijastimet ja kengissä ja useissa housuissakin,mutta liikaa ei voi olla.

tänään on tuntunut kropassa,että eilen on juostu pitkä lenkki.illalla oli pojan uimahypyt ja mä uiskentelin 10 kierrosta eli 10x100m eli 1000m.ja 250metriä rauhallista vesijuoksua.ihanaa palauttelua siis!niska vaan ei tykkää tosta uinnista kun en osaa oikeita tekniikoita,vaan kekotan niska vinossa.muuten kroppa kyllä tykkää.saunassa sitten venyttelin niskaa ja pohkeita,kun rauhassa yksin siellä olin.  huomenna on jhl:n lakko ,mutta mä en kuulu siihen ja meen töihin,puolet työkavereista on lakossa ja paljon lapsia on poissa,eli erilainen päivä tulossa,ja lapsille tarjolla retkieväät.  öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!