keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

pakkolepoa

Olen nyt maannut kummallisen flunssan kourissa sunnuntai illasta. Su iltana alkoi palelu ja päänsärky. Lämpöä on ollut 37.6 maanantaina ja eilen 37.3. Tänään on ollut ok olo ja huomenna töihin. Onneksi karmea päänsärky on jo aikalailla pois. Pieniä rippeitä enää.
kuumia juomia on kulunut

tänään tein ruuaksi jauhelihapiirakkaa pellillisen, olipa hyvää!

aamulla tein puuron lopusta sämpylöitä, huomaa että voimat alkaa palailemaan.
Nyt kun on ollut huono olo lepääminen ei oo ollut vaikeaa ollenkaan. Oon nukkunut paljon ja katsonut telkkaria yllättävän paljon. Huomenna voi olla hankalaa pysyä pystyasennossa kokopäivän, onneksi oon ilta vuorossa ja nukkari valvonta osuu mulle.
Vieläkin elättelen toiveita aktian vikasta osakilpailusta. Jos meen meen 5km juoksun. Oon ku 58 jäsen, joten osallistuminen ei  maksa mitään.
Tänään ihailin kaunista auringonpaistetta ikkunasta ja kaipasin ensimmäisen kerran tällä viikolla juoksemaan. Kävin lähikaupassa ja tuuli meni luihin ja ytimiin joten palasin mielelläni peiton alle.
Mulla alkaa arki huomisesta joten mukavaa (loppu)viikkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!