Siirry pääsisältöön

vaatekaappi kaipaisi päivitystä (kurkistus kevään tarjontaan)

Moro! Päätin tupsahtaa tänne taas kun tota aikaa tuntuu olevan..Ja kevät on tulossa kovaa vauhtia ja oon alkanut kaivata vaatekappiin väriä. Mä en todellakaan ole mikään muotipoliisi enkä tiedäkään muodista kauheasti, mutta silloin tällöin oman tyylin päivitys tekee hyvää. Usein nää mietinnät menee siihen, että suunnittelen ja mietin uutta vaatetusta, mutt sitten pojat tarvitsee jotain tai johonkin muualle menee ylimääräistä.  Mutta unelmoida ja suunnitellahan voi, vai mitä? Mun värikkäät vaatteet on melkein vaan treenivaate puolella. Pari väriläiskää löytyy, mutta melko tylsää on.




Tässä muutamia kivoja juttuja, nappasin zalandon sivuilta kaikki...ja todellakaan nää ei kaikki tuu mun hyllyyn ja varmasti helmiä jäi huomaamatta. mutta kurkistus kevään tarjontaan.Ootko sä jo hankkinut kevät vaatetta?


adidas Originals - ZX FLUX - Matalavartiset tennarit - solid grey/white/lush pink






Kommentit

  1. Joo, sitä se kevät teettää :) On niin ihanaa herätä valoon ja väreihin pimeän ja harmaan talven jälkeen. Tossa oli munkin mielestä joitain kivoja juttuja! Mun kaapppiin vois päätyä tuo hihaton paita ja nuo ylemmät kengät ainakin. Addun alin kukkatakki vaatis multa sulattelua :D

    VastaaPoista
  2. Joo, ne näyttää kivoilta noin mutta päällä eri juttu..mä oon nyt ihastunu noihin överi kuvioisiin väriläiskiin...saa nähdä uskallanko päälle pistää..ne kengät on söpöt.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

mä meen toukokuussa naisten kympille, haluaisitko sä lähtee ? (arvonta)

Moikka taas! Palasin jo nyt kun sain  takomorunnersin ja naistenkympin yhteistyön takia arvottavaksi naisten kympille kaksi osallistumista. Eli yksi onnekas voittaa osallistumisen itselleen ja kaverilleen/äidilleen /tyttärelleen.
Oon itse menossa siskon kanssa kävelemään. Oon hänen henkilökohtainen treenarinsa ja tsemppari.
Nyt kerkeisi vielä houkuttelemaan kaverin joka tarvitsisi piristystä tai vaikka pientä houkuttelua liikuntaan. Tai onko sulla joku kaveri jonka kanssa käytte kävelyillä tai hölkällä ja naisten kymppi ois siihen just sopiva  reilun kuukauden päästä?
Naistenkymppi on tosi kiva hyväntuulen tapahtuma. Nykyään kaksipäiväinen , lauantaina hyvinvointipäivä
http://www.naistenkymppi.fi/hyvinvointipaiva
Lauantain hyvinvointipäivä on sunnuntain Naisten Kympin osallistumismaksun maksaneille ilmainen (osallistuminen Naisten Kymppi -rannekkeella). Muille koko päivän luentoihin ja kokeilutunteihin oikeuttava osallistumismaksu on 5 euroa. Pääsy tapahtuma-alueelle yhteistyökumppanei…

mieli ja kroppa muutoksessa, minun polkuni terveelliseen elämään

Moi! Ajattelin ryhdistäytyä ja yrittää päivittää blogia vähän useammin kuin viimeaikoina. Elämä pyörii entiseen malliinsa, liikuntaa on mukana sopivassa määrin. Yritän tosiaan opetella kropan tuntemuksien kuuntelua, se on ollut minulle vähän vaikeaa. Koen helposti huonoa omaatuntoa tai syytän itseäni laiskottelusta yms jos en teekään itselleni lupaamaani 4 treeniä viikossa tai jos syönkin pussin karkkia vaikka vielä ei ollutkaan karkkipäivä.Ajattelin kertoa mistä tähän on tultu ja miksi vieläkin tuntuu vaikealta hellittää
Olen kertonut tästä aiheesta jo aiemminkin ,mutta ajattelin porautua vanhaan minääni vähän syvemmälle kuin ennen.
Olin lapsena liikkuvainen ja ehtivä, harrastin paljon monenlaista baletista yleisurheiluun ja discotanssista rytmiseen voimisteluun jos liikuntaharrastuksia listataan. Kaikessa on vaan ollut se sama juttu, kyllästyin helposti ja siihen se sitten tyssäsi. Balettia harrastin 5 vuotta , se onkin ainoa pitempi harrastukseni,muita olen harrastanut vain kauden …

aurinkoa , rakeita ja lämmintä tunnelmaa; kormu run 2017

Moi! Nyt on kausi avattu! Eka virallinen puolimaraton on juostu.Juostiin Tiinan kanssa takomorunnersin edustajina kormu runissa lopella kormun kylällä järjestetyssä pienessä tapahtumassa.
Tässä raportti juoksusta.
Lauantai aamu valkeni puolipilvisenä. Osaan taivaasta alkoi kerääntymään mustia pilviä kun starttasin auton vantaalla klo 8.45. Ajelin sipooseen Tiinan luokse jossa jännäpissalle  jonka jälkeen hypättiin Tiinan autoon ja auton nokka kohti kormun kylää lopelle. Oltiin hyvissä ajoin paikalla ,jätettiin auto pellolle tehdylle parkkipaikalle heinäpaalien viereen ja käveltiin pientä polkua pitkin kormun koululle joka oli tapahtuman keskipiste.
Haettiin numeroliivit ja ruisleivät kisakansliasta ja suunnattiin yhteen luokkaan tehtyyn pukuhuoneeseen. Jonkin verran naisia oli vaatteiden vaihdossa ja vaihdettiinkin muutamien kanssa innokkaita ja jännittyneitä ajatuksia lähdön lähestymisestä.Vaihdettiin vaatteet ja kiskoin melko pientä kokoa olevan numeroliivin päälleni takin päälle, t…