sunnuntai 21. elokuuta 2016

suunto ambit 3 run testissä

Moikka! Täällä taas. Viikko on mennyt levätessä, nivuset on jo ok ja rakkulat alkaa olla myös ok. oikeaan jalkaan on tullut outoa tuntemusta, alkuun nilkkaan ja nyt se on jäänyt jalan ulkosyrjään. Parempi muttei kunnossa. Eilen kävelin 7km. Jalka kiukutteli alussa, mutta turtui sitten ja alkoi tuntumaan normaalilta. Ihanan kaunis ilma ja lämmin! Tänään sauvakävelemään illemmalla. Jospa se tästä lähtisi taas rullaamaan.
Sain testiin suunnon 3 ambit run mittarin. Mä olen tunnetusti totaali pönttö mittareitten ja tekniikan kanssa. Onneksi sain apuja alkuun pääsemisessä suunnon edustajalta hakiessani kelloa. Toki suunnolla on hyvät ohjeet ja huomasin, että aika helppokäyttöinen kello on tälläiselle tumpelollekin. Kello on helppo liittää koneeseen ja move scountista löytyy vaikka mitä. Mä oon niin laiska , että oon käyttänyt kelloa aikalailla perustoiminnoilla ja näytöillä. Mulle on tärkeää, että nään sykkeen, keskivauhdin ja kilsat tai ajan. Kolme näkymää kellotaulussa sopii ja näkyy hyvin. Käytin suuntoa keuruun yömaratonilla  jänishommissa. Se oli tosi hyvä, selkeä ja isohko näyttö toimi hyvin ja näkyi hyvin vaikka satoi kokoajan. Mulla oli entisessä mittarissa erillinen gbs palikka, sitä ei onneksi ole tässä vaan se on näppärästi kellossa mukana. Kello on nätti, ja sitä voi pitää muutenkin kuin urheillessa.

Maratonillakin kello oli hyvä, siitä näki vilkaisulla sen hetkisen vauhdin, niin kuin halusin.Maratonilla en käyttänyt sykevyötä, kaikki ylimääräinen saattaa hangata, eikä se syke ollut tossa niin tärkeä, kun kuitenkin mennään niin äärirajoilla. Treeneissä syke on hyvä nähdä. Lataus onnistuu tietokoneeseen liittämällä ja puhelimen laturista irrotettavaan palikkaan liittämällä johdon. 4.35 kestäneen maratonin jälkeen oli 56 % latausta jäljellä, eli kokoajan ei tarvitse latailla ja riittää mulle hyvin.

 

Yksityiskohdat

JUOKSU JA HARJOITTELU

15 tunnin akkukesto 5 sekunnin GPS-tarkkuudella (1 minuutin tarkkuus: 100 tuntia)
Nopeus, vauhti, matka ja GPS-pohjainen korkeus
Reittinavigointi ja reitti takaisin
Juoksun askeltiheysnäyttö kellossa
Juoksun suoritustason ilmaisin (Firstbeat)**
Intervalliharjoitusten suunnittelu*
Intervalliharjoitukset ääniohjauksella*
Movescount-harjoitusohjelmat kellossasi
Liikuntasuoritukseen perustuva palautumisaika
Pikapalautumistesti ja unenlaatutesti (Firstbeat)**
Yhä useampia ominaisuuksia Suunto Apps -sovellusten ansiosta
Kielet: EN, CS, DA, DE, ES, FI, FR, IT, JA, KO, NL, NO, PL, PT, RU, SV, ZH

Tarkista saatavuus täältä: www.suunto.com/software-updates

Huom! Smart Sensor sykevyö kuuluu vain "HR" malleihin.


YHDISTETTÄVYYS

Lataa ja jaa Movesi välittömästi*
Mukauta kelloasi liikkeellä ollessasi*
Aika ja GPS-satelliittitiedot päivittyvät liikkeellä ollessasi*
Näe tulevat puhelut, tekstiviestit ja push-ilmoitukset kellostasi*
Integrointi Stravan ja TrainingPeaksin kanssa

ELÄVÖITÄ, KOE UUDELLEEN JA JAA

Ota kuvia Movesi aikana, joissa näkyy senhetkinen nopeus, matka ja muita tietoja.*
Tee Movestasi Suunto-elokuva, jossa on 3D-kartta, tietoja ja kuvia*
Jaa kokemuksesi välittömästi sosiaalimediapalveluissa*

*Suunto Movescount App -sovelluksella
**Suunto Smart Sensor -älyanturilla

Huom! Ambit3-kellot eivät ole ANT+™-yhteensopivia (esim. Suunto ANT PODit, Suunto Dual tai Suunto ANT -sykevyö)
 
 
Tossa tietoja suoraan suunnon sivuilta.
 
Mä tykkäsin mittarista tosi paljon ja hankin sen itselleni. Mulle sopivan simppeli ja hyvä. Siitä saa enemmänkin irti kunhan saan aikaiseksi perehtyä kunnolla ja sopii varmasti vaativampaankin makuun, ja taitavammat näpertelijät saa siitä varmasti heti omanlaisemman.Mulle riittää aika perusjutut vielä. Mun mielestä oikein riittävästi asetuksia yms ja paljon saa ladattua lisää. Mä lupaan perehtyä mittariin enemmän ja kerron lisää kokemuksista heti kun on lisää jaettavaa, Olen siis tyytyväinen suunnon omistaja ja suosittelen mittaria muillekin, toimii!
 
Mä palaan taas!


 





 
Stock                            
          
                                                                                                                    
                                                       
                                                                                    
                                                       
                                                       
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!