torstai 2. marraskuuta 2017

uudella innolla liikkeelle

Moi! Täällä taas. Hitsi, että veti tiukille flunssan kanssa. Hermo meinas totaalisesti ratketa. On kyllä ollut repaleinen syksy. Tampereen maratonin jälkeen selkävaivat ja sitten flunssa. Lähdin varmaan liian aikaisin lenkille, tai olisi se flunssa muutenkin saattanut palata.. Mutta Parin viikon takaisen polkulenkin jälkeen en ole juossut yhtään. Viikko meni ihan karmeassa yskässä ja lopulta menin lääkäriin ja sain antibiootit. Ne onneksi purivat ja tällä viikolla olen päässyt jo palailemaan liikunnan pariin. Olen ottanut rauhassa, vaikka uskokaa tai älkää menohaluja olisi!
Tällä viikolla olen liikkunut seuraavasti:
ma 5.5km kävely  osan työmatkaa ja illalla 3.5km kävely vanhempieni luokse (töistä)
ti 4.5km kävely töistä osan työmatkaa
illalla 30 min jooga treenakotona.comista
ke aamulla 30 min jooga ja 5.5km kävely, illalla 30 min jooga ja vatsa pakara jumppa 30 min.
to aamulla 3.5km kävely
ja illalla 4.5km kävely ja 30 min reisi pakara jumppa
Liikunta maistuu mahtavalle! Vaikka olen tehnyt paljon , en ole uskaltanut vielä kovin hikisiä treenejä tehdä. Juoksuakin odotan vielä, la on polkulenkki kalkkiruukin luontopolulle.
Vaikka olen kaivannut juoksemaan ja liikkeelle, ei ollut vaikeaa olla liikkumatta flunssan aikaan, koska olo oli niin nuutunut, ettei jaksanut edes ajatella liikuntaa..
Viikko sitten manantaina aloitin puhdistamaan ja järkeistämään ruokavaliotani . Selkävaivat ja flunssa on vaikuttanut liikuntamääriin ja pimenevistä illoista yms johtuva makeanhimo on alkanut näkyä ulkomuodossa ja tutumaan olossa. Olen palannut n. 3h ruokailuväleihin. Veden juomista olen lisännyt ja herkut jättänyt arjesta pois , vain viikonloppuisin herkuttelen.. Mutta ei övereitä silloinkaan. Maanantaisin on punnituspäivä ja tavoitteena tiputtaa 5-8kg rauhalliseen tahtiin. Ekalla viikolla tippui 800g, toivottavasti tippuu edelleenkin.
Aloitin eilen varjo marrasputken. Marrasputkessa juostaan joka päivä väh 25 min ja mun vaihtoehtoisessa marrasputkessa liikutaan vapaavalintaisesti väh 25 min joka päivä. Lähde säkin mukaan sulle sopivalla tyylillä kaatamaan kaamosväsymystä. Lisääntyykö sulla makeanhimo syksyllä? Millä keinoin taistelet kaamosväsymystä vastaan, vai tuleeko sulle sellaista? Mä lähden nyt nukkumaan. Palaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!