keskiviikko 21. helmikuuta 2018

go expo lippujen voittajan julkistus, lisäarvonta ja loman aloitus fiilistelyä

Terve! Suoritin tänään arvonnana go expo lipuista ja voittajalle ilmoittelin sähköpostitse, onnea vielä Virpi!
Mulla on ilo vielä arpoa yksi lippu fb.n kautta blogin fb sivuille . Arvonnan suoritan sunnuntaina, eli vielä ehdit osallistumaan!
Olin vasta viime vuonna toista kertaa messuilla itsekin, kun olin siellä töissä ja sitten pääsin myös yhtenä iltana katselemaan siellä. Kaikenlaista oli nähtävää, maisteltavaa ja koettavaa . Juoksualue oli mielenkiintoinen ja siellä oli kiinnostavia paneeleita ja tapahtumien ja tuotteiden ständejä. Paljon tarjouksia ja ideoita ja vinkkejä.  Mulla oli huono rahatilanne tuolloin, eikä suuria hankintoja ollut varaa tehdä, mutta silti siellä oli mukava käydä ja inspiroitua. Jotain pientä kyllä ostelinkin. Toissa vuonna
olin poikien kanssa ja he viihtyivät myös pelialueilla ja osallistuivat kaikenlaisiin kisoihin. Eli koko perheen kanssa voi hyvin paikalle mennä.
Tällä viikolla tuli yleltä ulos radio juttu jossa mä olin mukana. Akuutti , jossa aiheena oli urheiluvammat ja miten pää kestää taukoja tai, että miten yritän ennaltaehkäistä  vammojen tulemista. Juttu oli hyvä, vaikka siitä saataa saada kuvan, että olen vieläkin pakonomaisesti koukussa juoksuun , mielestäni olen kantapäänkautta löytänyt  aika hyvän balanssin eri lajien ja levon välillä. Toki välillä juoksu vie mennessään ;) tästä areenaan.
Oon tosi otettu kun tälläisena tavallisena pulliaisena pääsen kertomaan ajatuksiani ja kokemuksiani muille ihmisille ja ehkä olla jollekin inspiraationa, kun mäkin pystyin tekemään elämäntapa remontin ja muuttumaan sohvaperunasta ikiliikkujaksi , pystyt varmasti sinäkin!
Mulla alkoi tänään pikku loma! To-pe vapaata ja ma töihin. Aika kivaa! Tulee liikuttua ja nuoremman pojun kanssa keksitään huomenna jotain yhdessä tekemistä .
Onko sulla talvilomaa? Mitä meinaat tehdä?
Mä teen vielä jonkun venyttelyn ja kattelen telkkaria, huomenna saa nukkua! Kivaa loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!