sunnuntai 11. maaliskuuta 2018

Fiiliksiä kaunis minä aamusta

Moi! Viimeksi kun kirjoittelin tänne, olin pienen flunssan poikasen kourissa. Ei se onneksi iskenyt pahemmin ja perjantaina oli jo normi olo. Illalla venyttelin ja rullailin 40 min.
Lauantaina tein aamulla 15 min lihaskuntotreenin ja alkuun ja loppuun lämmittelyä/jäähdyttelyä. Yhteensä jumppa kesti n. Puoli tuntia. Suihkun jälkeen join kahvit ja söin vähän aamiaista.
Treffattiin siskon kanssa keskustassa puoli kymmenen ja ehdittiin hyvin ostaa sämpylät aamiaiseksi. Käveltiin Rikhardinkadulle missä lupausstudio sijaitsee.
Kymmeneltä starttasi kaunis minä aamu. Mukava odottava tunnelma oli havaittavissa kun mentiin paikalle. Elina ja Anni ottivat meidät lämpimästi vastaan.
Saatiin heti yvetten kauniit treenivaatteet jotka puettiin päälle. Aamun hintaan kuului yvetten treenihousut, urheilurintsikat, toppi ja jumppamatto ja jumppapussi. Saatiin kotiin myös foodinin tuotekassi.
Ohjelma oli mukavan väljä ja hyvin suunniteltu. Ensin jumpattiin Annin johdolla mukava aamujumppa
ja sitten syötiin aamiaista.  Aamiaisen jälkeen kuunneltiin hyvinvointiluento kehopositiivisuudesta ja itsensä hyväksymisestä ja lopuksi meidät jaettiin kolmen hengen ryhmiin joissa mietittiin omia hyviä puolia ja toisista myös sanottiin kivoja asioita. 
Niin mahtava fiilis jäi kaunis minä aamusta. Olin tyytyväinen kun houkuttelin siskon mukaan.
69 e hinta oli kyllä hyvä ohjelmaan ja saamiimme tuotteisiin nähden. Elina Leskinen ja Anni Vallius seisovat sanojensa takana ja osaavat puhua hyvin. Ohjelmasta jäi hyvä fiilis koko päiväksi.
Vaatteet oli ihan mahtavat ja tulen käyttämään niitä varmasti. Varsinkin urheilurintsikat tuntui todella hyviltä ja olivat kauniit.
Siskon kanssa käytiin kuohuviinillä ja syömässä.
 Illalla käytiin vielä miehen kaverin luona. Olin aivan poikki kun tultiin kotiin.
Tänään piti olla yhteislenkki Espoossa. Heräsin niin kovaan niskajumiin, että en uskaltanut lähteä. Venyttelin ja rullailin mutta hartiat olivat tosi arat ja kipeät. Päänsärky ja pyörrytys oli aika kova. Jätin siis väliin ja otin relaxantin ja painuin maate. Onneksi Elina oli luotsaamassa porukkaa, eikä mun poissaolosta ollut haittaa.
Mua ärsyttää kun mun lihakset meni taas jumiin. En tiedä mikä on vialla ja mikä se syy on miksi jatkuvasti jumittaa. Venyttelen paljon, mutta en vissiin tarpeeksi.
Tää päivä menikin sitten levätessä. Venyttelin 25 min rauhallisesti.
Toivottavasti pian helpottaa ja pääsen liikkeelle.
Kivaa uutta viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!