sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

juhlan jälkeen

kyllä nää juhlimiset vie meikäläiseltä totaalisesti voimat..eilen siis juhlittiin mun pyöreitä,ja ilta oli mahtava!tänään on ollu tosi väsynyt olo. oon nukkunut ja nuokkunut pitkin päivää,ja tekis mieli syödä kaikki herkut kaupasta.nyt kyllä on myös yskä ja palelee,johtuukohan tää eilisestä vai iskeekö flunssa?mä sain mun vanhemmilta lahjaksi uuden fillarin!
ja hienon valkoisen kypärän,ei siis enää tekosyitä etteikö voisi pyörällä päräyttää töihin.nyt on kyllä sateista enkä oo ajanut tänä vuonna,huomenna en jaksa viel lähteä mutta jos ainakin 1-2 kertaa viikossa ajais pyörällä töihin näin aluksi,matkaa tulee 9km suuntaansa.no mä lähden nyt napostelemaan jotain ja makaamaan sohvalle,huomenna sitten taas arkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!