tiistai 15. huhtikuuta 2014

taikinasta teräkseksi (ja pikkuisen ontuva alku)

taikinasta-kuva  http://optimalperformance.fi/optimal-health/taikinastaterakseksi/
eilen alkoi tää taikinasta teräkseksi ilmainen netti valmennus.mä liityin siihen,että saisin potkua kiinteytymiseen ja ideoita kotikuntoiluun ja ruokailuihin.eilen tuli video ja ohjeet kotijumppaan tai kuntosali harjoitteluun.aamiaisiin tuli ohjeita myös,ja suurin muutos minun tän hetkiseen ruokavalioon oli lisätä proteiinia aamiaiseen.mä söin puoltoista desiä rasvatonta raejuustoa ja muutaman ruokalusikallisen  puoli jäisiä mustikoita, omenan ja näkkärin ja mulle ei tullut yhtään nälkä ennen yhtätoista (söin siis 8 aikaan)lounaaksi söin kasvis sosekeittoa ja kaksi lapin rieskaa ja 14 vihreää rypälettä.ja tietty muutama kuppi kahvia 6-13 välisenä aikana jonka töissä olin. sitten tulin kotiin ja söin pari pähkinää ,kirsikkatomaatteja ja vihreän omenan.sitten ei mennytkään ihan niin hyvin,lupasin perheelle hampurilaisia ja otin itsekin kaksi junior hampurilaista ilman kastiketta,enkä syönyt yhtään ranskalaisia..eli ei maailma tähän kaadu! eilen illalla kokeilin ton koti ohjelman,ja se oli tehokas ja melko helppo.mulla ei ollut tarpeeksi hyviä painoja saatavilla,eli aloitin melko keveästi parin litran pulloilla.varastossa pitäis olla säädettävät painot miehen jäljiltä,pitää mennä kaivamaan sieltä romukasasta..eilen illalla käytiin myös kävelyllä,tehtiin reilu seitsemän kilsan lenkki ja aikaa meni tinti 20 minuuttia.tänään on luvassa juoksulenkki,eiköhän siinä ylimääräiset kalorit sula.nythän tossa ohjelmassa ei tullut kuin aamiais ohjeita,kiristän sitten kun tulee muita ruokaohjeita..ja kiloklubiinhan mä merkkaan kokoajan ja pidän kalorit noin 1500 kalorissa.toi pyörä pitäis vihkiä käyttöön huomenna,työmatka pyöräilyllä. mulla on muuten lähtenyt vyötäröltä 6cm!mittasin tammikuun lopussa vasta ekan kerran ja silloin tulos oli 99cm ja viime viikolla 93cm!oon tosi tyytyväinen tuloksiin 10kg ja 6cm pois vyötäröltä loppiaisesta lähtien.eli eteenpäin ja kilot alaspäin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!