keskiviikko 15. tammikuuta 2014

bataattia

mä jäin tänään kotiin,olin niin tukossa ja väsynyt kun yöllä en saanut nukuttua.
aamun aloitin vesimelonilla ja teellä ja lötköttelyllä.söin leipää ja näkkäriä yms pientä välipalaksi ja ruuaksi olin ostanut broilerin fileitä.muille laitoin juustokermaperunoita suoraan pakastealtaasta..itelleni ostin bataatin,se oli iso,eli kyllä ois kaikille riittänyt,mutta arvasin että ei noi muut suostu sitä suuhunsa laittamaan.leikkasin bataatin viipaleiksi tai lohkoiksi tms ja sivelin öljyllä ja lisäsin suolaa ripauksen ja pippuria.samaan uunivuokaan pistin uunikasvikset oisko ollu texas nimeltään (k-kaupasta valmiita pakkasesta )paistoin fileet pannulla tilkassa öljyä ja pistin kevyttä ruokakermaa sekaan ja mausteita.
oikein oli maukasta,vaikken maistakaaan mitään tän nuhan takia.sen verran kuitenkin että teen bataattia uusiksikin tää oli siis eka kerta kun sitä tein.ja oikein arvasin toiset vain maistoi sitä ja ilmaisivat ettei tarvitse heille sitä enää valmistaa..noista tuli melko pehmeitä,onkohan jotain kikkaa millä niistä saisi rapsakampia?no mulle jäi hyvä annos töihin tota ruokaa,eipä tartte miettiä mitä syö siellä.
olo oli parempi päivällä,mutta nyt taas illalla on inha olo.huomenna mulle tulee opiskelijan ohjaaja juttelemaan,kun mulla on ohjauksessa lähihoitaja opiskelija.eli siksikin haluan huomenna jo mennä töihin ja jos kuume ei nouse tuntuu lusmuilulta olla pidempään poissa vaikka olohan sen lopulta määrittelee.oon kiloklubin kautta laskenu noita kaloreita ja pitäny sen 1500-1800 päivässä.vähän alle on pari kertaa menny ja yli piirun verran kerran.nyt ei tuu liikuntaakaan eli siksikin pidettävä kurissa noi kalorit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!