perjantai 12. joulukuuta 2014

luukku 12, joululahjaostoksia ja "jotain pientä"itselle

tänään ajattelin ottaa pienen rentoutumisen ja rauhoittumisen,tein bodybalancea 5 minuuttia ja löysin tämmösen,ihan ok kun kerrankin olin yksin kotona ja oli hiljaista.tämä siis mun luukku 12.
sitten menin yksikseni jumboon jouluostoksille.ensiksi löysin itseni top sportin loppuun myynnistä kokeilemassa itselleni coretex juoksukenkiä..ostin kuitenkin ensimmäiset compressio säärystimet itselleni ja oon niitä nyt pitänyt vajaa pari tuntia,aika hyvältä tuntuu.ei tunnu mitään kolotuksia koivissa niinkuin yleensä.kävin parissa eri kaupassa,tuli niitä lahjojakin ostettua,mutta prismasta ostin pilatesrullan itselleni,kun siitä oon niin kauan haaveillut.
olin ihan poikki ja lähdin kotiin vaikken ihan kaikkea löytänyt..uudelleen mentävä vielä.pojat alkaa olemaan isoja,eli hirveästi sälää ei tarvita,mies antaa rahaa ja minä ostan vaatetta ja jonkun pelin yhteiseksi pleikka 3:lle.kummipojan lahja tuli ostettua legoja ja vaatetta,kummitytöille pitää vielä keksiä jotain.aikuisille ei paljon ostella anopille ja mun vanhemmille ja siskolle jotain.oon nyt myös rullaillut ja tuntui sekin kamalan mukavalta..osittain sattui ja osittain tuntui hyvältä.
huomenna on se aktia,saa nähdä minkälainen sää on..ihan kamalassa tuulessa ja tuiskussa en viitsi lähteä.
touhukalenterissa oli tänään kyykkyhyppyjä,tein niitä 20,mahdollisen aktian takia en uskalla kipeyttää jalkoja kovasti.
nyt rauhoittumista ja rentoutumista.öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!