torstai 4. joulukuuta 2014

luukku 4

tänään oli touhukalenterissa taukojumppaa ja jumppailin töissä kahvitauolla ja kotona ennen lenkkiä.pyörittelin käsiä isoja ympyröitä ja pieniä ympyröitä.painoin korvan olkapäähän ja venytin niskaa ja sama leuka rinnassa.nousin varpaille ja takaisin.
kotona hieroin myös pallolla niskaa ja päätä,niska jumittaa taas.

mun oma ylläriluukku onkin tänään ostos!kävin xxxl:ssä ja ostin sieltä itselleni asicsin vaaleanpunaisen verkkopintaisen heijastinliivin.oon aina käyttänyt tavallisia isoja keltaisia liivejä,nyt vihdoin sain ostettua uuden ja kevyemmän.se maksoi 9.90e,melko paljon minusta,mutta kyllähän tota kauan käyttää!ostin koon l,koska olen rintava ja l koko on yleensä hyvä,tää olikin reilu ja ekalla lenkillä sain korjailla liiviä olalta ja jouduin sitomaan tarrat solmuun kun muuten oli liian löysä.
mutta,onneksi mulla on tosi ihana mies,joka ompeli kädenkäänteessä liivin pienemmäksi!mä en ois saanut aikaiseksi!mä en siis osaa minkäänlaisia ompelu ja kutomisjuttuja..pus pus siis hänelle!nyt mulla on ihana ja sopiva heijastinliivi.

käytiin siis yhteislenkillä tänään,oon jo jonkin aikaa kutsunut koolle joka viikko täältä hakunilasta lähtevän lenkkiporukan.porukkaa on ollut mun lisäksi 1-3 ja kiinostusta tuntuu enmmänkin olevan,aikataulut ei vaan natsaa aina.tänään juostiin kahdestaan toisen vakkarityypin kanssa.oikein kiva lenkki oli,vaikka jaloissa tuntuu kyllä eiliset vedot.mentiin 10km lenkki 6.5min kilsavauhdilla..eli ei ihan hiljaa,mutta sopivalta tuntuvaa vauhtia.vaikka ollaan tän juoksukaverin kanssa tunnettu vasta muutama viikko,tuntuu kuin vanhan tutun kanssa juoksisi,on helppo jutella kaikista jutuista.ja vauhtikin tuntuu kummallekin sopivalta.
muuten onkin ollut haipakka päivä ja ehdin istahtaa vasta äsken.onneksi huomenna on perjantai!huomenna poika tanssii ysien tansseissa koulullaan ja meen ajoissa töihin ,että pystyn käymään kesken päivän katsomassa tanssit.ja töistä pääsen puoli kuusi.
nyt rauhoittumaan telkkarin ääreen hetkeksi ja unta kuuppaan kohtapuoliin. öitä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!