sunnuntai 12. syyskuuta 2021

Katse kohti Helsinki City Running Daytä

 Moi! Taas ehti kulua kolme viikkoa edellisestä postauksesta. Oon palautellut rauhassa masokistin unelmalta ja nyt alkaa tuntua melko lailla normaalilta. Varmastikaan kroppa ei ole kokonaan palautunut, mutta juoksu tuntuu jo hyvältä. Olen kävellyt paljon ja viime viikon lomalla pyöräilinkin



mökki maisemissa muutaman lenkin. Kehonhuoltoa olen tehnyt paljon



ja viime viikolla aloitin lihaskuntotreenit,



koska pääsin fitverstaan hiit valmennukseen. Se tuo 3kk aikana varmasti uutta intoa treeneihin, tässä vaiheessa on  hyvä tehdä monipuolista treeniä juoksua unohtamatta.

Jos  Hcrdolisi juostu toukokuussa, olisin juossut doublen, eli puolimaratonin ja maratonin samana päivänä. Tällä viikolla vaihdoin ilmottautumiseni hcr puolimaratoniin. Mua olisi kiehtonut maraton, mutta luulen, että puolimaraton on hyvä näinkin lähellä 100km juoksua.

Viime vuona oli sama väli 100km ja puolikkaan välillä ja juoksu sujui hyvin, eli uskon että nytkin on mahdollisuudet hyvään suoritukseen, tuskin ennätykseen, mutta mukavan fiiliksen juoksuun. Nyt palautuminen on lähtenyt nopeammin käyntiin, olihan suorituskin helpompi tänä vuonna ja aikaakin kului melkein 2 tuntia vähemmän kuin vuosi sitten.

Nyt olen juossut 6-8km lenkkejä



ja yhden 12km polkulenkin lauantaina.



Tästä vähitellen taas treeneihin kunnolla kiinni, toki kroppaa kuunnellen. Eli seuraavat treenit tähtää hcr puolimaratoniin 2.10. Keitä muita tulossa hcrd.lle?

Voit seurata mun treenejä enemmänkin instagramissa ja Facebookissa juoksujalkavipattaa nimellä.

Nyt pienet venyttelyt ja nukkumaan, huomenna lomalta paluu ja aikainen herääminen.

Mä palaan taas! Kivaa viikkoa sulle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!