keskiviikko 8. tammikuuta 2014

kyllä se tästä

tänään oli aikainen herääminen ja olin töissä jo varttia vailla 6,siinä oli hyvää aikaa juoda teetä ja syödä appelsiini ennen ovien avaamista ja ensimmäisten lasten saapumista.päivä sujui hyvin,ja olen alkanut tottumaan tähän keveämpään olemiseen,yritän syödä tasaisesti,ettei tule pitkiä taukoja ja kovaa nälkää..herkkujakaan ei oikeastaan tee mieli,yritän syödä hedelmiä makean himoon.
nuorempi poika houkutteli mut lenkille illalla,muttei kuitenkaan itse halunnut kävellä liian lujaa niinkuin minä kuulemma tein.no poika neuvoi mulle erilaisia sivu laukka hyppyjä ja loikkia ja takapuoleen potkujuoksuja ja polven nosto juoksuja,siellä mä laukkasin ees taas pojan luo ja pois,onneksi oli pimeetä,eikä tullut montaa ihmistä vastaan.harpottiin ja juostiin myös rappusia matkan varrelta 4 kertaan ees taas (18 askelmaa yhteen suuntaan.)25 minuutin pikku lenkki,mutta sai siinäkin vähän hikeä pintaan.nyt nukkumaan,taas meni myöhäiseksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!