torstai 20. helmikuuta 2014

pähkinöinä

iltalehden sivuilta lainattu kuva.
oon lisännyt ruokavaliooni pähkinöitä niiden terveellisyyden vuoksi,mutta 10-20kpl päivässä riittää koska niissä on paljon kaloreita..tällä hetkellä mulla on kuorittuja maapähkinöitä ja cashew pähkinöitä.en oo siis paljonkaan muuten muuttanut mun kalori määriä,oon vaan lisännyt noi pähkinät,jos jää vajaaksi päivän kalorit,syön vähän lisää pähkinöitä.noin 1200-1500 kaloria pähkinöineen päivässä on tällä hetkellä mulle helppo määrä ja tuntuu ainakin toistaiseksi tehoavan.
oon ollut ma ti lomalla ja huomisen oon taas kun lapsia on vähän hoidossa.maanantaina lilluin pojan ja kummipojan kanssa uimahallissa,tiistaina juoksin reippaan aamulenkin(oli tosi kevyttä ja helppoa!)35 min ja jumppasin kotona.tänään kävin pitkästä aikaa salilla(oli tosi kivaa)ja jumppasin käsilihaksia oikein olan takaa ja sousin ja pyöräilin .ihan ok saldo tälle viikolle,enemmänkin toki vois olla..huomenna on vapaa ja varmasti jotain tulee tehtyä urheilun saralla.hyvät viikonloput!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!