sunnuntai 18. toukokuuta 2014

fiilisten vaihtelua pitkiä lenkkejä lomailua ja paino

en oo kirjoittanut vähään aikaan..viimeviikolla mun ihana pyörä varastettiin ja se vei mun fiilikset pohjamutiin,siis kerkesin pyöräillä sillä n.250km ja sitten joku urpo päätti varastaa sen meidän pihasta jossa se oli lukittuna pyörätelineeseen.helkkarin helkkari.perjantaina päätettiin lenkkikaverin kanssa juosta pitkä lenkki,halusin unohtaa ton tapauksen ja odottaa vakuutuksesta korvausta..juostiin 11.1km!!!!ihan mahtia.1.18 minuuttia meni ja fiilis oli hyvä.viikonloppu meni lopella vuokramökillä.aikuisporukassa vietettiin mun ja kolmen kaverin 40kymppisiä ja mun mies ja sisko miehensä kanssa oli mukana myös.syötiin juotiin laulettiin ja naurettiin,kävelin 3 kertaa lyhyet lenkit ja hypin ja pompin ja tanssin ja lauloin karaokea,mulla on lihakset ihan hellinä siitä hyppimisestä.tänään kävelin siskolle 9km hakemaan meidän toista autoa.kävin pe puntarissa pitkästä aikaa,66.5!!ihanaa,mun paino tippuu vaikken mä kyttää ja merkkaa jokaista suupalaa,oon siis sisäistänyt jo melko hyvin nää kevennetyt ruokailut.oikein hauskaa viikkoa kaikille,mulla on vielä huominen lomaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!