sunnuntai 31. elokuuta 2014

juoksu"krapula" ja tarkempi selvitys eilisestä midnigh runista

"keveä"aamiainen ihan niinkuin krapula aamuina..pekonia kananmunaa sämpylä viinirypäleitä tomaattia kahvia ja vanukas 



tänä aamuna eilisen hurmoksen jälkeen olo oli kuin juhlimisen jälkeen,ei oksettanut eikä särkenyt päätä eikä todellakaan ole morkkista..mutta jotenkin oli ihmeellinen olo ja tein koko perheelle herkku aamiaisen ja söin itsekin hyvällä ruokahalulla.
olen ollut tosi hyvällä fiiliksellä tänäänkin ja pölöttänyt kaikille jotka ovat suostuneet mua kuuntelemaan,että miten meni ja miltä tuntui..juoksemaan en ois voinut mennä,jalat on olleet aika painavat tänään.
ajattelin avata vähän paremmin tota eilistä,kun illalla/yöllä en jaksanut muutakuin kuvat lätkäistä ja pari sanaa sinne sekaan.
tavattiin työkaverin ja hänen ystävänsä kanssa 20.00 rautatientorilla ja käveltiin siitä senaatin torille.paikanpäällä olikin jo aika hyvä meininki ja nautittiin tunnelmasta.mä en saanut ostettua lähtöä samaan porukkaan kuin kaverini,kun 5a lähdön kiintiö oli täysi kun minä ostin lipun.oisin voinut juosta tossa toisessakin ryhmässä,mutta en ollut varma oisiko matkan mittaus onnistunut..niinpä lähdin juoksemaan 4 minuuttia kaverien jälkeen ja uhosin ottavani heidät kiinni.ensimmäiset kaksi kilsaa olin kuin unessa,tuntui tosi helpolta ja oisin voinut mennä kovempaakin,mutta paikoitellen oli aikamoinen ruuhka.t   tää kuva on stadiumin sivuilta lainattu.kahden kilsan juomapisteellä bongasin kaverini,mä sain heidät kiinni jo 2km aikana!sitten otettiin rennosti pari kilsaa,vitosen kohdalla kaveri sanoi,että oltaispa pitemmällä,hänellä oli huono tunne hetken..mulla meni tosi hyvin,menin kaverien tahtiin,aina kun he kiihdyttivät otin spurtin ja samoin tekivät he.8km kohdalla tuntui,että kovat pari kilsaa verottivat voimia ja luulin joutuvani kävelemään,en kuitenkaan antanut periksi ja olo helpotti.9kilsan kohdalla lähdin yksin spurttaamaan ja olo oli voimakas ja hyvä,vitsi mä tein sen!!maalissa olin valtavan onnellinen ja yllättävän hyvävoimainen!
tapahtuma oli mahtava,tunnelma upea,siellä oli musiikkia ja esityksiäpitkin matkaa.uudelleen ensi vuonna!tänään olen etsinyt uusia tapahtumia mihin voisin lähteä..
tänään aamiaisen jälkeen lähdettiin pojan ja tämän kaverin kanssa tikkurilan uimahalliin .mä menin salille ja pojat uimaan.kävelin juoksumatolla 7km tuntivauhtia ja otin muutaman mäkijuoksu spurtin.jalat oli aika painavat..siispä keskityin ylä ja keskikroppaan treeneissä.40 minuuttia treenailin ja pulahdin vielä uimaan.uin rauhallisesti 600metriä. kotona tein pizzaa eli jatkoin krapulafiiliksillä..illalla vielä 3km rauhallinen kävely lenkkikaverin kanssa ja nyt alkaa painaa silmiä..
hyvää yötä ja mukavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!