keskiviikko 3. syyskuuta 2014

vanhan juoksukaverin paluu ja uusien metsästys

flunssaa pukkaa jälleen,en tiiä onko se vanhan jatkoa vai täysin uusi,mutta yskittää ja nokka vuotaa taas.oon yrittäny heittää flunssan taka-alalle,mutta ei kaikkeen kyllä nyt rahkeet riitä.ma pojalla oli tikkurilassa uimahypyt ja mä treenailin siellä kuntosalilla,osittain pystyin sieltä seuraamaan treenejäkin,kun siellä on ikkuna altaille päin.tuli poljettua crosstrainerillä ja treenailtua käsiä ja rintaa sekä jalkoja.eilen tiistaina käveltiin lenkkikaverin kanssa reippaasti 7.5km,hyvää teki!tänään oli vuorossa lyhyt juoksulenkki,kun lenkkikaverilla on selkävaivojen takia ollut pitkä juoksu tauko.5.4km ja 38min etana vauhtia niinkuin lenkkikaveri asian ilmaisi.oli silti ihanaa päästä juoksemaan ihanan kaverin kanssa pitkästä aikaa.mun keuhkot rahisee,eli vaikka olisin voinut juosta vielä..päätin rauhoitella illan.
kyselin juoksufooumin kautta itselleni lenkkikavereita täältä mun suunnilta pitempiin lenkkeihin(aluksi ehkä 12-15km)ja 5 naista löytyi,aika lähistöltä ja kaikki halukkaita juoksemaan mun kanssa pitempiä lenkkejä!vähänkö hauskaa saada lisää porukkaa lenkeille ja saada puhtia pitempiin lenkkeihin,puolikas,täältä tullaan!!jos joku on täällä helsinki,vantaan suunnilla ja haluaa lenkkeillä meikäläisen kanssa,oon niin valmis lähtemään lenkille vaikka johonkin muihinkin ympyröihin,mutta kuitenkin suht lähelle..uusia ihmisiä on aina kiva nähdä.  palailen taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!