torstai 4. syyskuuta 2014

sitkeää flunssaa ja uusia treenejä

niinkuin eilen kerroin ,mä kyselin itelleni kavereita pidempiin lenkkeihin.yksi nainen ilmoitti asuvansa lähellä mua ja juoksevansa hitaalla tahdilla pitkiä lenkkejä.hän on juossut jo 10 täyttä maratoonia noin 5 tunnin ajalla.sovittiin lähtevämme jossain vaiheessa yhdessä juoksentelemaan.tänään oli fb:hen tullut yv että hän juoksee vetoja sotungin urheilupuiston juoksuradalla,joka toisen lujaa ja joka toisen hiljaa.eli sinne siis!mä oon aika yskänen,mutta päätin mennä kuitenkin,eilinen rauhallinen tahti ei haitannut sen kummemmin.uusi pitkis kaveri oli jo juoksemassa kun pääsin urheilupuistoon.juoksin yhden rauhallisen kiekan yksin kun hän oli aika kaukana ja oottelin hänen nopeansa ajan ja sitten esiteltiin itsemme ja lähdettiin heti kävelemään/hölkkäämään kenttää.oikein mukava nainen 47v ja juossut jo kauan.hänellä oli paljon hyviä vinkkejä juoksutreeneihin.nää vedot juoksu rata alustalla on mulle ihan uutta,ja vaikken juossutkaan kuin kolme nopeahkoa ja kolme rauhaisaa kierrosta,huomaan lihaksissani erilaisen alustan vaikutukset.käytiin pieni hölkkä vielä hiekalla ja höpötettiin kuin vanhat kaverit!heini juoksee blogin sivuilta kuva. mun röhinä ja äänen mataluus ei kyllä helpota.juostessa ei tunnu pahalta,kovempaa kun menin yskitti enemmän,hitailla ei tunnu missään.mutta kun en liiku yhtään yskittää kokoajan,outoa..jos tää ei helpota,mun on pakko levätä muutama päivä.toiv ei tartte!  lähen nukkumaan,hyvät yöt!
p.s oon selkä seinää vasten haasteessa 2min20s kohdalla menossa,kyllä polttaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!