keskiviikko 12. marraskuuta 2014

myttyynmennyt punnerrushaaste,mutta marrasputki jatkuu!

mä jouduin lopettamaan punnerrushaasteen kesken,kun tein 40 punnerrusta pienillä tauoilla,mutta melkein putkeen ja niska jumahti totaalisesti.kauhea pistäminen lapojen kohdalla ja jatkuva päänsärky..olin siis tehnyt viikon verran punnerruksia joka päivä.eli pitää jatkaa yläkropan treeniä,mutta ei niin kovalla rytinällä..teen siis vieläkin punnerruksia,mutta vain muutaman kerrallaan.
juoksu putki sen sijaan jatkuu hyvällä fiiliksellä!oon juossut nyt 12 päivänä(vissiin enemmänkin)joka päivä väh sen 25 min.marraskuun juoksusaldo on tällä hetkellä 93.3km eli tosi hyvin mun mielestä.
eilen juoksin kaksi pientä lenkkiä illalla ja kun aamulla kello soi puoltoista tuntia kuin ois tarvinnut,oisin halunnut jatkaa unia ja tunsin itseni pöljäksi..mua väsytti,mutta kahvin jälkeen ilme kirkastui ja lähdin hyvillä mielin lenkkeilemään.4km ja 26 min,oikein hyvä fiilis jäi!!koko päivä sujui taas loistavasti ja energia tasot oli hyvät eikä väsymystä ilmennyt.
huomenna aikaisin aamulla töihin ja aloitan kolmen päivän viikonlopun vieton jonkinlaisella lenkillä ennen pimeää.

mukavaa loppuviikkoa !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!