lauantai 29. marraskuuta 2014

viikkokatsaus

kummipoika ja nuorempi poika pyöräilivät ja minä koitin pysyä perässä.

teinit

koko viikko livahti,enkä saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään..olen juossut kuuliaisesti joka päivä ja tehnyt venytyksiä vähän enemmän kuin ennen.200km meni viime viikolla rikki ja oon rikkonut tosi tosi monella kilsalla mun kuukausi juoksu kilometrit.
eilen oli pikkujoulut ja oli tosi kivaa työporukan kanssa.lähdin ensimmäisten joukossa jo puoli yksi.join maltillisesti 2 kuivaa siideriä ja kaksi pitkää kolmosta.ja syötiin hyvin chikosissa.kotona olin vähän vaille kaksi,koska jouduin odottamaan ja matkustamaan kahdella bussilla.lunta sateli rauhalliseen tahtiin ja oli tosi kaunista ja rauhallista vielä siihen aikaan yöstä..eilen oli paljon pikkujoulujen viettäjiä,eli varmaan myöhemmin yöllä oli liikettä enemmän.
tänään nukutti hyvin,heräsin vasta 10.00!olo oli väsynyt ja vetämätön koko päivän.kummipoika tuli puolenpäivän aikaan yökyläilemään ja käytiin kahden teinin ja kummipojan ja miehen kanssa suutarilassa tonttupolulla.oli mukava ja hienosti toteutettu ilmainen tapahtuma.
tällä viikolla olen juossut reippaan yhteislenkin 10km, yksin muutaman pienemmän lenkin,kummipojan ja pojan pyöräillessä ja opaslenkin mukavan näkövammaisen lenkkikaverin kanssa,tällä kertaa lenkki sujui jo paremmin ja mentiin hyvää vauhtia.
marrasputki on sujunut yllättävän kivuttomasti,ne pari nuhaista päivää tuntui hankalilta ja tänään oli tappelemista itseni kanssa,että pääsin juoksemaan pienen 4km lenkin.huomenna menen aamulla tikkurilaan yhteislenkille,etanalenkki on huomenna luvassa.
kummipoika


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!