sunnuntai 23. marraskuuta 2014

mukava sunnuntai


tänään on ollut kiva päivä.heräsin 8 jälkeen ja keitin mulle ja nuoremmalle pojalle mannapuuroa jota nautittiin maidon ja kanelin ja sokerin kanssa.nami nami!pari kuppia kahvia naamariin ja ehdin katsella pojan kanssa piirrettyjä hyvän tovin ennen kuin lähdin tikkurilan yhteislenkille.
etanaporukka loisti poissaolollaan ja iskeydyin tänään hitaamman porukan mukaan.lupasivat lähteä mun tahtiin.pysyin kuitenkin hyvin herrojen peesissä ja taas tuli turistua uusien immeisten kanssa.oli ihana ilma -1 astetta ja miltei tuuletonta .12km tunti 18 minuuttia meni.uskallan siis tarvittaessa tohon keski ryhmäänkin,6.30 on mulle ihan ok vauhti,ei tosin hidas,muttei liian kovakaan,jutella kykenin koko matkan.
marrasputki on sujunut uskomattoman hyvin,ja nuhakin on miltei kokonaan poissa..tehosikohan inkivääri?mä otan edelleen pienen palan aamuin illoin inkivääriä ja pureskelen ja juon vettä päälle. tän hetkinen juoksukilometri saldo on jo 183km!!en oo koskaan juossut näin paljon yhdessä kuukaudessa,200km on tosi lähellä!!
iltapäivällä käytiin mun vanhemmilla ja piristettiin mun äitiä joka on nyt juoksukiellossa kun jalka leikattiin perjantaina.hyvässä kunnossahan hän jo oli ja keikkui yläkerran ja alakerran väliä kipsikengän kanssa kuin vettä vaan.
ruuanlaitto meni myöhäiseksi,mutta hyvää kannatti odottaa,leivitetyt possupihvit,keitetyt perunat pippurikastike ja fetasalaatti...ihanaa!
niin se viikonloppu vierähti taas vauhdilla,ensi viikolla uudet kujeet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!