sunnuntai 8. huhtikuuta 2018

synttäriviikko

Moikka! Siinä se taas hurahti viikko, enkä ehtinyt kirjoittaa kuin tämän postauksen.
Kevät alkaa lähestyä kohinalla ja on kokoajan helpompi löytää sulia teitä missä juosta.
Treenit ei menneet ihan putkeen, kävin keskiviikkona kalevalaisella jäsenkorjaajalla ja vielä lauantainakin jalat oli niin pöperöä, ettei tehnyt mieli juosta. Kahden tunnin käsittely oli tosi hyvä ja uskon siitä olevan hyötyä maratonia silmälläpitäen. Jäsenkorjauksessa käsiteltiin koko kroppa ja kylläpä löytyikin aikamoisia kipu pisteitä. Ajattelin mennä vielä toisen kerran ennen maratonia, yhden kerran jälkeen jäi kyllä vielä korjattavaa.
Tämän viikon tärkeimmät oli:
Ma:dynaaminen venyttely ja pilates yht tunnin 20 min coretreeni
 Ti:työmatka kävelyä 25 min aamulla, illalla juoksin kaverin luokse josta lähdettiin opaslenkille ja sen jälkeen vielä pieni oma kiekka
. Yhteensä 13km.
Ke:aamulla juoksu/kävelyä 5.5km.
5 min juoksua ja 2 min kävelyä tyylillä. Loppu matkan menin bussilla.
Iltapäivällä menin Marfan korjaamoon jäsenkorjaukseen, oli kyllä ihanaa!
To:lepopäivä
Pe: aamulla 25 min kävely. Illan viettoa perheen kera herkutteluineen. Kouluaikainen kaveri kävi myös iltateellä.
La:käytiin vaihtamassa renkaat autoon ja huollettiin muutenkin autoa. Syötiin savulohta ja perunoita koko perheen kanssa. Illalla yksi siideri ja taas herkkuja.
Su:aamulla kroppa tuntui jo hyvältä. Venyttelyä 25 min.
Vedin hcrd yhteislenkin hitainta 7.30-7.45 ryhmää, keskivauhti taisi olla 7.35 ja matkaa kertyi yhdessä 7.7km.sain
houkuteltua yhden lenkillä olleista naisista mukaani pikku lenkille ja jatkoin itse vielä lisää. Askel tuntui hyvältä ja päätin juosta 5km kovempaa n 6. 30 vauhtia ja vielä yhden kilsat hitaampaa. 16km ja mahti fiilis!! Viikko kilsat jäi 34.5km eli kauas 45-50km tavoitteesta. Toisaalta kehonhuolto on niin tärkeää, että hyvä syy vähemmille kilsoille.
Illalla juhlittiin mun vanhempien luona mun 44v synttäreitä jotka on tänään. Syötiin hyvää ruokaa ja kakkua.

Paikalla oli myös siskon perhe ja kummityttö perheineen.
Kiva viikko! Ensi viikolla tavoitteena taas vähintään 45 viikko kilsaa ja sen pitäisi onnistua kun suunnitelmissa on sunnuntaille pitkä n. 3h lenkki ja muitakin lenkkejä. Perjantaina on luvassa laktaattitesti, jossa tulee myös juoksua.
Mites sun viikko? Mä palaan taas! Kivaa viikkoa!

1 kommentti:

  1. Mun tekis mieli kokeilla jäsenkorjausta. Tai osteopaattia tai kiropraktikkoa... Kokemusta on vain urheiluhieronnasta, oon kuullut että jäsenkorjaajat on aika velhoja.

    VastaaPoista

olis mukavaa saada kommentteja!

kohti maratonia ja sen yli! (wihan kilometrit 2018)

Moi! Täällä sitä ollaan muina ultranaisina... Juoksin kuin juoksinkin eilen ensimmäisen ultrajuoksuni Tampereella Wihan kilometreillä  tästä...