keskiviikko 7. marraskuuta 2018

matalalentoa pimeydessä ja flunssassa

Moi! Viikko taas vierähti kirjoittamatta riviäkään tänne. Flunssan pirulainen iski kyntensä minuun ja se on vetänyt mielen aika alas. En oo ihan täysin vielä flunssan kourissa, mutta kyllä se voimat on imenyt tehokkaasti. Tuntuu, että se jäi puolitehoilla roikkumaan meikäläiseen kynsin ja hampain, siinä on ja pysyy.. Tulis kunnolla tai kaikkein mieluiten saisi lähteä nopeasti pois.
Olen pysynyt omassa liiku marraskuussa haasteessa hyvin mukana, kävelyt ja venyttelyt on tehnyt hyvää, paljon muuta en ole uskaltanut tehdä. Haasteena siis liikkua vähintään 30 min joka päivä, myös venyttelyt ja jooga yms lasketaan mukaan. Ja jos joka päivä ei pysty liikkumaan tai haluaa pitää lepopäivän, voi kerätä 2.5h viikossa. Ainahan voi tehdä oman haasteen ja tavoitteen , millä saa itsensä pimeydessäkin liikkeelle.
Mun liikkuminen on siis ollut rauhallista, mutta ei voi mitään.  Silloin otetaan rauhassa, kun olo ei ole ihan ok. Sitten totaalilepoon, jos olo tästä vielä huononee.
Mä pyysin instagramissa so_jenni nimellä olevaa jenniä kuvaamaan mua juostessa ja muutenkin. Hän harrastaa valokuvausta ja lenkillä blogin Elinalla on paljon hänen ottamiaan kuvia. Onnekseni hän suostui ja perjantaina hän tuli kameroineen tänne hakunilaan, minun hoodeille kuvaamaan. Oli tosi kiva ja hauska kokemus. Mä en ole mitenkään omimmillani kameran edessä, mutta vähitellen sitä rentoutui ja kuvista tuli tosi hienoja! Kuvat on otettu täällä mun kodin lähistöllä håkansbölen kartanon ja hakunilan urheilupuiston luona.
Tulen käyttämään niitä instagramissa, facebookissa ja täällä blogissa. Kiva kun on välillä tyylikkäämpiä kuvia, kuvat on silti tosi mun näköisiä.
Laitan alle muutaman kuvan, mitäs tykkäätte?





Mä meen vällyihin, jotenkin taas vetämätön fiilis. Palaan pian, toivottavasti ilman flunssaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!