keskiviikko 12. joulukuuta 2018

pehmoisia paketteja juokseville

Moi! Täälläpä sitä taas ollaan! Yllätän jopa itseni, että ehdin näin hyvin blogin ääreen. Palasin töihin maanantaina ja olo on ollut hyvä. Paineet vieläkin etsii suuntaansa, mutta onneksi se on alaspäin. Olen käynyt verikokeissa ja muutenkin on nyt seurattu tosi hyvin. Perjantaina väliaikatsekkaus.
Vaikka olo on hyvä , en ole sännännyt juoksemaan. Olen päättänyt edetä hiljalleen rauhassa. Pieniä kävelyjä olen jo tehnyt ja päivittäiset askeleet on ollut päivittäin 8000-1300 (sunnuntaista) Kävelyt, venyttelyt,muu kehonhuolto ja pienet lihaskuntotreenit saa nyt olla pääasiallinen treeni ainakin tämän viikon, katsellaan ensi viikolla sitten taas kunto. 
Ajattelin tehdä toisen joululahjavinkki listauksen. Viimeksi oli hauska listailla erilaisia juoksijoille/urheileville tarkoitettuja tavaroita ja nyt ajattelin tehdä samantyyppisen , mutta vaatteisiin/pehmeisiin paketteihin keskittyvän. Vaatteita voi tietty olla hankala ostaa toiselle, mutta vinkkejä ainakin voit löytää. Mulla ei siis ole mitään kytkyjä näihin, mutta katson sellaisia tuotteita, mistä itsekin voisin pitää ja mitä tarvitsisin.
Aluskerrastot:
 Mä tykkään pukeutua kerroksittain. Oon töissä päiväkodissa ja ulkoilen paljon niin kerroksia tulee käytettyä ja samat kerrastot sopii myös juoksuun.
Merinovilla on ihan paras kylmillä keleillä! Tässä muutamia vaihtoehtoja:https://www.intersport.fi/fi/merinovilla/merinovillakerrastot/ samalta sivulta löytyy myös tietoa merinovillasta ja pääset selailemaan muitakin merinovillatuotteita.
alle 10 asteen pakkasessa riittää tavallinenkin kerrasto ja tallaisia mulla on monenlaisia ja monilta merkeiltä , tässä yksi vaihtoehto: https://www.intersport.fi/fi/tuote/mckinley-yalata-seamless-set-w-alusasu-56507935/
Toppahame: 
en ois uskonut tällaistakaan mainostavani, mutta kyllä se vaan niin on, että hanuri meinaa jäätyä kylmillä keleillä.. Itselläni ei ole tällaista, mietin vielä sellaisen hankkimista. Mutta olen monilta naisilta kuullut, että heille se on ongelma, on tosi palellevat peput :) Nyt olen nähnyt parillakin kaverilla tällaisen ja he ovat suositelleet lämpimästi. 
Sukat:
pipot:
hanskat:
alusvaatteet:
mä oon kantapään kautta huomannut, että pitkän matkan juoksussa on tärkeää, minkälaiset alkkarit on. Mulla ainakin hankaa maratoneilla helposti jos on vääränlaiset pöksyt. Bokserit on parhaat, eikä pitsiä.

Ihan vaatteita en viitsi vinkata, se on niin ihmisestä kiinni, mistä tykkää. Tällaiset alus ja välivaatteet ja asusteet on helppoja ostaa toisellekin jos yhtään tietää toisen makua tai mitä hänellä jo on. 
Toivottavasti näistä ois sulle jotain hyötyä, vaikka omiin paketteihin ;)
Mä meen nyt hetkeksi venyttelemään telkkarin ohessa ja vähäksi aikaa sohvalle, sitten unille.Hyvää yötä ja kivaa loppuviikkoa!





1 kommentti:

  1. Luulen että joudun kokeilemaan toppahametta. Täksi talveksi sain vinkiksi thermoleggingsit mutta ei, vaikka on ollut korkeintaan pari astetta pakkasta niin takamus ja reidet on jääkylmät lenkin jälkeen. Mulla on ennestään kerrastohousut, joissa on noin puolet villaa, eivät lämmitä. Ja olihan se niinkin että lihas lämmittää enemmän kuin rasva eli treenit jatkukoon... :D

    VastaaPoista

olis mukavaa saada kommentteja!