perjantai 14. helmikuuta 2014

14.2




tän kuvan lainasin fazerin sivuilta.hyvää ystävän päivää kaikille lukijoilleni!mun kameran laturi loistaa poissaolollaan enkä saa yhen yhtä uutta kuvaa lisättyä,pitää ehkä alkaa laittaa vanhoja kuvia,mitä en ennen oo tänne laittanu jos se pysyy hukassa.toi kuva kuvastaa sitäkin ,että päätin eilen,että tänään on herkkupäivä!mulla on menny hyvin,oon vaan tuijottanu tosi tarkkaan sitä kiloklubin kalorilaskuria,että meinaa tulla stressi niitten pallojen kanssa.nyt pari päivää oon ollu pois sieltä,mutta syönyt järkevästi.tänään kävin puntarilla ja hups..vaaka näytti 70.5kg!no sehän voi heilahdella eri päivinä,mutta tänään näin..sitä paremmalla omalla tunnolla tänään herkkuja naamariin!söin aamupalaksi patonkia ja kippari juustoa,nami nami!ruoaksi meinaan tehdä leivitettyjä possun leikkeitä..kuola valuu kun mietinkin..poika lähtee huomenna riparille viikoksi siksikin herkkurukaa tarjolla.
mun flunssa tais mennä ohi(kop kop)mutta onnistuin liukastumaan työpaikan pihalla ja teloin käteni,ei mennyt luita,eli menee varmaan itsestään ohi,tän päivän oon vain saikulla ja ma ja ti hiihtolomailen nuoremman kera.liikunta on ollut aika vähäistä tällä viikolla,en oo stressanu siitäkään tällä viikolla. eli stressitöntä ja ihanaa viikonloppua ja ystävän päivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!