lauantai 8. marraskuuta 2014

juoksua juoksua ja?

nyt tuntuu,että tän marrasputken
vuoksi mun ajatukset pyörii kokoajan juoksun ympärillä.eilen pääsin töistä neljältä ja ehdin vähän järjestellä paikkoja ja tekaista ruuan. kuudelta oli juoksusivuilla lenkkitreffit(minä kutsuin taas)toinen viime kertaisista lenkkikavereista oli lähtenyt taas lenkille,eli lähdettiin kahdestaan.oikein kiva lenkki,juostiin suurimmaksi osaksi asfalttia,kun oli jo niin pimeetä.loppu matkasta n.3 kilsaa mentiin hiekkateitä hakunilan urheilupuiston reiteillä.11km 1.16:43 min.
tänään juoksin aamulenkin metsässä,pieni rauhallinen ja palauttava lenkki.
3.09km 28:02






tulin aamulenkiltä ja mies oli tehnyt kananmuna pekoni herkkuleipiä,nami nam!tein mokkapaloja,vähänohuiksi jäi,mutta maku oli hyvä!
teen ainakin yhden lenkin vielä tänään,marrasputkessa olevat miehet on juosseet 7 päivässä pitkälti yli 100km!minä oon juossut n.59km ja oon siitä tosi tyytyväinen!
hauskaa lauantain jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!