sunnuntai 14. joulukuuta 2014

luukku 14 ja olotilan ihmettelyä

Luukku 14 on rentoilua! Kuva on vanha,kun en löytänyt laturia kameraan. Rentoilla voi omalla tavallaan niinkuin haluaa.

Mun olo muuttu taas puolenpäivän aikaan huonompaan. Mun piti mennä kauppoihin,mutta ei siitä tullut mitään kun korvat alkoi humisemaan ja pyörryttää.Pieni kävely kauppaan jo aiheutti huonoa oloa. Siispä olen oleillut kotona ja ihmetellyt mikä hemmetti mua vaivaa.
Touhukalenterissa oli pikajuoksija Hanna-Maari Latvalan juoksuvinkkejä.Otan niitä harjoitteluun kunhan pääsen tästä huminasta.
Huomasitteko,että olen harjoitellut käyttämään isoja kirjaimia?
Sain pyynnon yhdeltä juoksukaverilta joka luki ekaa kertaa tätä blogia,on kuulemma:) mukavampi lukea jos on isot kirjaimet yms.Välillä kun kirjoitan innoissani jostain,en ehdi miettimään oikeinkirjoitusta ja ulkoasua.Lupaan yrittää parantaa tätäkin puolta!
Nyt meen rentoilemaan taas,jospa tää tästä  iloksi muuttuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!