torstai 7. kesäkuuta 2018

flunssan keskeltä blogivinkkejä, mitä luen tällä hetkellä?

Moi! Niinhän siinä sitten kävi, että se flunssa iski kyntensä meikäläiseen. Alkuviikon sinnittelin töissä, mutta nyt olen loppuviikon sairaslomalla kun olo meni niin huonoksi.
 Ensi viikon keskiviikkona alkaa loman ensimmäinen vaihe ja todella toivon, että tää pöpö on silloin häipynyt. Meillä on 17 pv nuoremman pojan rippijuhlat ja pitäisi jaksaa valmistella juhlia ja kestitä porukkaa. Mutta eiköhän se reilussa viikossa ohi mene.
Toivottavasti jo pian.
Nyt kun on aikaa, ajattelin perehtyä taas enemmän blogeihin ja niiden lukemiseen. Luen blogeja välillä tosi paljon, välillä en jaksa keskittyä ollenkaan. Nyt kun olen nukkunut huonosti öitä, olen lukenut enemmän blogeja ja tutustunut uusiinkin. Luen erilaisia blogeja ja eri aihepiireistä, ei siis pelkästään juoksublogeja , vaikka niitä paljon luenkin. Ajattelin tehdä listan mitä viimeaikoina olen lukenut ja miksi niitä luen. Jospa niistä joku muukin saisi lukuvinkkejä.
Blogeja on paljon. Tässä muutamia joita luen.

Eveliina Tistelgren , urheilijan elämää  seuraan eveliinaa enemmänkin instagramissa, koska hänen kuvansa on hyviä ja paljon treeni vinkkejä ja videoita. Evelina on fitness urheilija ja hänen liikkuvuutensa on jotain mahtavaa. Mä olen tönkkö ja on kiva katsella miten kroppaansa voi käyttää kun on treenannut kunnolla. Nyt olen viimeaikoina alkanut myös lukemaan hänen blogiaan ja samanlaiset aiheet jatkuu siellkin. Mielenkiintoista ja kivaa luettavaa ja paljon selkeitä ja hyviä kuvia. Vaikka fitness urheilu ei ole mun juttu, tässä blogissa on paljon muutakin.

https://www.blogit.fi/juoksujalkaa  Juoksujalkaa blogia olen seurannut jo pitkään.  Laura testailee lenkkareita ja niistä olen saanut hyviä vinkkejä . Muutenkin on paljon mielenkiintoista luettavaa. Nykyään mukana pieni poika , mikä tuo kivaa maustetta juttuihin ja aiheisiin. Pääpaino kuitenkin liikunnassa ja hyvinvoinnissa.

https://www.blogit.fi/sinne-minne-lenkkarit-vie Tunnen Hennan , kun hän jokin vuosi sitten tuli mun lenkille ja nähtiin muutamia kertoja samoissa merkeissä. Ollaan viestitelty välillä vieläkin ja seurattu blogissa ja instagramissa vaikka Henna nykyään asuukin toisella paikkakunnalla. Hänellä on kiva tyyli kirjoittaa ja maratonit ja juokseminen kiinnostaa meitä kumpaaakin, niimpä onkin kiva seurailla miten treenit ja kisat yms sujuu.

https://www.blogit.fi/pikkuliten Poppiksen tunnen myös juoksupiireistä, mutta luin hänen blogiaan ennen kuin pääsin tutustumaan. Kiva tyyli kirjoittaa ja paljolti painottuu juoksuun mikä tietty kiinnostaa itseäni.

https://www.blogit.fi/endorfiinejä  Kirsin tunnen takomorunnersin ajoilta , pari kertaa on nähty samoissa tapahtumissa. On kiva seurailla Kirsin treenejä paljolti poluilla ja luonnon helmassa.

http://www.rantapallo.fi/samppanjaamuovimukista/  tykkään matkustelusta, mutta viimeaikoina olen päässyt matkoille ulkomaille tosi harvoin. On kiva seurailla muitten seikkailuja ja katsella ehkä itselleen tulevia kohteita.Kivaa kerrontaa huumorilla ryyditettynä, toimii.

https://www.blogit.fi/vastaisku-ankeudelle  Jennyyn tutustuin vuosi sitten hcr. ssä. Otin häneen yhteyttä myöhemmin ja aloimme vetämään yhteislenkkejä. Jenny on iloinen ja avoin ja samanlainen on hänen bloginsakin.Usein myös syvällisiä mietteitä ja pohdintoja. Jenny on kirjoittanut kirjan ja toista tekemässä, eli kirjoittamine on tosiaan hallussa. Monipuolisia ja mielenkiintoisia postauksia.

https://www.blogit.fi/kaukana-kotona  suomalainen nainen amerikassa. Olen seurannut blogia melko pitkään. kiva seurailla minkälaista arki on rapakon takana ja miten erilaist elämä on kun aviomies tekee töitä sukellusveneessä, eli on paljon poissa kotoa. selkeää ja rehellistä kerrontaa.


Paljon muitakin blogeja tulee selailtua, tällä hetkellä nämä pinnalla meikäläisen lukulistalla. Luetko blogeja? vinkkaa mulle mielenkiintoisia!
 Mä painun pehkuihin rykimään ja palaan taas pian!

1 kommentti:

  1. Oo, tunnen olevani melkein julkkis! :) Aion tehdä vastaavanlaisen postauksen lähiaikoina, teen Taivaanrannan juoksija - blogin juoksuhaastetta ja siinä yhtenä kohtana on "lue ja kommentoi juoksublogia". Aion tehdä kuten sinä, ja mainita myös muita kuin liikuntablogeja.

    VastaaPoista

olis mukavaa saada kommentteja!