torstai 2. toukokuuta 2019

Huhtikuu, huippukuu!

Moi! Kylmärintama ja sateet saapui tänne, mutta ei ne jäädäkseen tulleet, kauniit kelit tulee taas. Sateita olen odottanut kovasti,allergiaoireet on aikamoiset.
Huhtikuu sujui hyvin. Treenit on maistuneet ja muutenkin kuukausi on sujunut hyvin. Huhtikuu on ollut tärkein treenikuukausi ja halusin saada ehjän ja monipuolisen treenikuukauden Helsinki City Doublea silmälläpitäen. Olen tosi tyytyväinen kuukauteen ja tunteeseen, mikä treeneistä on tullut. Nyt rullaa ja askel on kevyt. Uskon ja toivon, että jaksan 2.5 viikon päästä juosta 63.3km. Rauhassa ja hiljalleen, mutta kuitenkin niin, että aikarajat (3h ja 6h) alittuu.
Mulla kertyi huhtikuussa 150.4km ja se on mulle tosi hyvin! Tähän asti olen kerännyt juoksukilometrejä 326km, mikä on ihan ok, ottaen huomioon keuhkokuumeen ja muut alkuvuoden sairastelut. Melkein puolet juostuista kilsoista tuli nyt huhtikuussa, kun kaikki sattui sujumaan hienosti, eikä sairasteluja ja muita hidasteita tullut.
Huhtikuussa tein myös lihaskuntoa, kävelin, joogasin, venyttelin, tein koordinaatioita liikkuvuus treenejä yms.
Täytin huhtikuussa 45, eikä ikäkriisejä ole näkynyt vieläkään.
Elämäntaparemontti sujuu hyvin, ja painoa on pudonnut alkuvuodesta jo pian 9kg.
Huhtikuu on siis ollut mulle hyvä!
Tässä kuvakollaasia huhtikuusta olkaa hyvä!

















Tässäpä tää! Miten sun huhtikuu ja alkuvuosi on sujunut? onko tapahtumat lähestymässä, vai treenaatko muuten vaan? Kivaa loppuviikkoa ja tulevaa viikonloppua sulle, mä lähden nyt venyttelyn kautta unille.
Palaan pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!