torstai 1. elokuuta 2019

ihanan heinäkuun yhteenveto

Moi!
En ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään yli viikkoon, sori siitä! Aiheita olisi, mutta jotenkin alas istuminen ja kirjoittamaan ryhtyminen on ollut vaikeaa.Nyt kuitenkin vihdoin pääsin koneen ääreen, eli tässä tulee heinäkuun yhteenveto.
Olin heinäkuussa töissä 5 päivää alkukuussa ja lopussa saman verran. Muuten lomailin.
Nautin kesästä tosi paljon. Ulkona treenaaminen on vaan niin mun juttu, on se sitten juoksua, lihaskuntoa tai venyttelyä. Lomalla parasta oli aikatauluttomuus ja se, että pystyin juoksemaan eripaikoissa ja monien ihanien tyyppien kanssa. Tietysti myös yhteinen aika perheen ja ystävien kanssa on ollut ihanaa. Kesähän ei vielä ole ohi!Kyllä varmasti vielä tulee hyviä kelejä. Ja aina ei tarvitse olla kuuma , vaan vaihtelevat kesäsäät on just hyviä!
Laskin eilen , että juoksukilsoja tuli heinäkuussa 180km. Se on aika paljon mulle. Mutta kesällä ja lomalla kilsoja on helppo kartuttaa. Varsinkin lomalla, kun on aikaa tehdä vaikka mitä. Mutta myös töiden jälkeen ja ennen, kun on valoisaa, on helpompi saada itsensä liikkeelle. Valoisuus on niin ihanaa, saa ladattua energiaa talven varalle.
Juoksin heinäkuussa helsingissä


, vantaalla

, berliinissä
ja hartolassa

. Enimmäkseen juoksin asfaltilla
, mutta hiekalla

, poluilla

ja radallakin

tuli juostua.
Yhteislenkkejä


oli paljon, mutta aloin taas pitkästä aikaa kuuntelemaan lenkeillä musiikkia ja podkasteja, ja jaksoin paremmin juosta yksinkin.
Yhteislenkkien lisäksi jumpattiin myös kerran yhdessä
ja itse jumppasin ulkona useasti ja pari kertaa venyttelin ulkona myös


.
Kävelyä tuli myös jonkin verran, ei kyllä niin paljon kuin useampina aiempina vuosina, nyt keskityin juoksuun lihaskuntoon ja kehonhuoltoon.
Mökillä käytiin pariin otteeseen ja pari kertaa myös kaverien mökillä. Miehen kanssa tuli prätkäiltyä ja mökkeiltyä ja muutenkin vietettiin paljon laatuaikaa yhdessä
ja kaverien kanssa.
Nuoremman pojan kanssa käytiin berliinissä






ja se oli mahti reissu!Oli ihanaa matkustaa 16v pojan kanssa kahdestaan ja jutella ja viettää aikaa yhdessä ja tutustua uuteen kaupunkiin yhdessä.
Käytiin myös tallinnassa pikavisiitillä pojan ja tyttöystävänsä ja siskon ja poikiensa kanssa.


kesällä tuli herkuteltua hyvää ruokaa







ja herkkuja myös, mutta pidin ruokarytmin koko kesän ja muutenkin olin melko tyytyväinen syömisiini. Vähän aikaa söin mitä sattuu ja olo oli sen mukainen, palasin terveellisempään ja tasaisempaan syömiseen ja olo parani heti! En kuitenkaan ollut niin tarkka ja pitänyt vain viikonloppuisin herkkupäiviä, vaan jäätelöä, tai pullaa meni viikollakin. Liikuntaakin tuli paljon ja balanssi säilyi. Kävin eilen puntarilla ja jännitin mitä siellä näkyy, mutta tulos oli 69kg, eli vain 200-400g enemmän kuin ennen lomaa. Hyvä! Tästä on hyvä jatkaa, nyt olen palannut arkeen ja pidän viikonloput edelleen vapaina syömisissä ja viikolla olen tarkempi ja pyrin herkuttelemaan vähemmän.
Miten sun heinäkuu meni? Oliko sulla paljon suunnitelmia, toteutuiko ne vai menitkö fiiliksellä?
Mä oon tyytyväinen heinäkuuhun ja kesään muutenkin tähän asti. Olen liikkunut, nauttinut ja levännyt. Just mulle sopiva heinäkuu.
Nyt alkoi elokuu ja mulla arki,mutta nautitaan valoisista päivitä ja kesästä!
nyt teen pienet venyttelyt ja lähden nukkumaan. Palaan pian! Kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!