tiistai 22. joulukuuta 2020

Miten treenaan tällä hetkellä?

 Moi! Mulla on ollut vaihteeksi kirjoitus blokki. En ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. Päässä ei ole ollut yhtään aiheita. Yhtenä päivänä mietin, miten treenaan tällä hetkellä. Ajattelin nyt kirjoittaa vähän siitä.

En treenaa vielä minkään ohjelman mukaan, alkuvuodesta sitten aloitellaan sitä. Ylimenokauden jälkeen olen mennyt fiiliksellä. Löyhästi vanhojen ohjelmien pohjalta, mutta kuulostellut kroppaa ja mieltä. 

Tällä hetkellä rakennan ja ylläpidän peruskuntoa ja olen kiinnittänyt huomiota lihaskuntoon ja kehonhuoltoon. 

Usein juoksen, kävelen tai sauvakävelen 1 pidemmän, n 1h 20 min-2h lenkin



 Yhden lenkin jossa on vetoja tai mäki treenin. Yleensä ottaen, olen vielä treenannut aika maltillisesti ja vedot on ollut lyhyitä ja napakoita, esim 7x 1min tai 10x 30s.


ja  2-4 25 min-60min rauhallista pk treeniä.


Lyhyisiin juoksuihin liitän välillä lihaskuntoa, nappaan kumpparit mukaan tai teen hyppy tai vaikka rappustreeniä matkan varrella.lihaskuntoa yritän sisällyttää viikkoihin ainakin yhden pidemmän koko kropan treenin, useimmiten teen 2-3kertaa n 20 minuutin treenin kehonpainolla tai kuminauhoilla. 


Aamulla teen usein pientä herättelyä kropalle, kiertoja ja pikku venytyksiä 5-30 min ihan aamun fiiliksistä ja aikatauluista riippuen. Iltaisin telkkaria katsoessa taas venyttelen, enemmän tai vähemmän. 1-3 kertaa viikossa teen pidemmän venyttelyn tai joogaan jonkun ohjelman mukaan.


Tälläista on siis mun treenaaaminen tällä hetkellä. Vähän sitä sun tätä, mutta ihan järkevää kuitenkin, ainakin mun mielestä. Miten sä treenaat tällä hetkellä? Onko sulla ohjelma?

Instagramista löydät mut juoksujalkavipattaa nimellä ja siellä lisää treeneistä.

Tässä tämä tällä kertaa. Voit myös vinkata mulle aiheista, mistä haluaisit lukea. 

Palaan taas! Oikein ihanaa joulua kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olis mukavaa saada kommentteja!